دیکشنری قدرتمند از شرکت بین المللی LingvoSoft که شامل بیش از ۴۰۰۰۰۰ کلمه و عبارت مختلف می باشد. این دیکشنری در قالب زبان های گوناگون (از جمله فارسی) و در دو نسخه مختلف مخصوص Windows و Pocket Pc طراحی و ارائه شده است . این دیکشنری سخنگو ، دارای ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی و بالعکس می باشد.

 

Lingvosoft Talking دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21

 

 

 

قابلیت های کلیدی:
-قابلیت اضافه نمودن یا ویرایش کلمات مورد نظر کاربر به بانک اطلاعاتی برنامه ، جهت ایجاد دیکشنری شخصی
-دارای قابلیت تلفط لغات
-دارای قابلیت فیلتر کردن کلمات
-دارای interface چند زبانه کردن به زبان های English'French'German'Spanish'Russian و …
-دارای دو پنجره کردن مجزا برای متن اصلی و ترجمه شده
-قابلیت ترجمه متون انتخاب شده در پنجره اصلی برنامه
-دارای قابلیت Quick Search یا جستجوی سریع جهت جستجوی کلمات مورد نظر
-قابلیت سفارشی سازی محیط کاربری و ضاهر برنامه به سلیقه کاربر
-قابلیت پشتیبانی از امکان import/export از دیکشنی به دیگر برنامه ها یا از برنامه های دیگر به دیکشنری
-و …

 

source دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21 توضیحات:  پس از نصب برنامه را ببندید و فایل Crack را در فولدر برنامه کپی کنید تا فایل همنام جایگزین شود.

password دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21پسورد فایل: www.downloadha.com

download دیکشنری قدرتمند Lingvosoft Talking Dictionary 4.21 لینک دانلود – 9 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.
اما اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.
 

clientgoogle ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- قابلیت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب.
- پشتیبانی از زبان مختلف از جمله زبان فارسی.
- تشخیص خودکار زبان اصلی متن.
- ترجمه متن تنها با یک کلیک در عرض چند ثانیه.
- بی نیاز به سرویس گوگل.
- کیفیت مناسب متن و یا لغت ترجمه شده.
- داشتن سرعت بالا در ترجمه متون.
- قابلیت انتخاب دو زبان جهت ترجمه.
- محیط ساده از لحاظ کاربرد.
- اجرا خودکار برنامه و قرار گرفتن در Startup.
- دسترسی آسان.
- داشتن حجم بسیار کم.

 

password ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83پسورد فایل : www.downloadha.com

download ترجمه متون با استفاده از Client for Google Translate 3.1.83 لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار جدید و بهبود یافته مترجم کلمات و متن Babylon 8 بصورت خودکار تمام خواسته های شما به عنوان یک فرهنگ لغت جامع را برآورده می سازد. این نرم افزار را می توان بهترین مترجم کلمات و متن ها به حساب آورد.ترجمه و غلت یابی املائی آنلاین متن ها در فضای اینترنت، ترجمه به زبان های مورد انتخاب شما و لیست کلمات پیشنهادی که به صورت خودکار در یک منوی باز شونده به شما نشان داده می شود را می توان سه تفاوت عمده نسخه جدید Babylon 8 با ویرایش های قدیمی آن نام برد.
با استفاده از نرم افزار Babylon 8 ترجمه متن ها و کلمات به آسانترین شیوه ممکن انجام می شود زیرا دیگر نیازی به Copy/Paste های وقت گیر و یا باز شدن پنجره های متفاوت نخواهید داشت. تنها کافیست موس خود را بر روی یک متن در Word، Excel ، پیغام رسان، صفحه وب و یا هر محیط قابل خواندن دیگری نگه دارید تا معنی آن در اختیار شما قرار گیرد. تنها چیزی که احتیاج است، یک کلیک ساده موس می باشد.

 

 baby قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11

 

 

 

password قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11پسورد فایل: www.downloadha.com

download قویترین مترجم کلمات و متون انگلیسی به نام Babylon v8.0.2 r11لینک دانلود – 7.7 مگابایت | لینک کمکی

 



فرهنگ لغت توکان ، جهت ترجمه سریع و راحت کلمات انگلیسی به فارسی طراحی شده است و در طراحی آن سعی شده همیشه در دسترس شما بوده و با فشردن کلید های میانبر ، فعال شود .از مزایای مهم این برنامه ، ترجمه کلمات انگلیسی انتخاب شده در برنامه های ویندوز است طوری که نیاز به تایپ مجدد کلمه مورد نظر نباشد. ویژگی های این نرم افزار جالب و رایگان را در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

 

tookan فرهنگ لغت (دیکشنری) انگلیسی به فارسی توکان   Tookan Dictionary 1.0

 

برخی امکانات و قابلیت های فرهنگ لغت توکان عبارتند از :
۱- سادگی محیط برنامه و استفاده از آن
۲- ترجمه سریع کلمات انگیسی به فارسی با دقت بسیار بالا
۳- قابلیت تلفظ کلیه کلمات
۴- نمایش آنی کلمات مشابه کلمه مورد نظر AutoComplete
5- امکان نمایش معانی کلمات مشابه
۶- استفاده از بانک اطلاعاتی کامل و قدرتمند
۶- در دسترس بودن همیشگی برنامه و فعال شدن با فشردن کلید های میانبر
۷- مخفی شدن برنامه با فشردت کلید Esc و یا Alt + F4
8- فعال شدن مجدد برنامه با فشردن کلید های Ctrl + Alt + T
9- ترجمه هوشمند کلمات در برنامه های استاندارد نظیر word, notepad, IE, … تنها با فشردن دکمه های Ctrl + Q
10- نمایش تاریخ هجری شمسی
۱۱- امکان تبدیل تاریخ های میلادی و شمسی به یکدیگر
۱۲- نمایش تعداد روزهای کذشته و نیز تعداد روزهای باقیمانده از سال جاری
۱۳- نمایش حیوان سال
۱۴- و …

 

password فرهنگ لغت (دیکشنری) انگلیسی به فارسی توکان   Tookan Dictionary 1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download فرهنگ لغت (دیکشنری) انگلیسی به فارسی توکان   Tookan Dictionary 1.0لینک دانلود – 5.1 مگابایت | لینک کمکی

 



اگر زبان آموز حرفه ای باشید و در یادگیری زبان انگلیسی به مراحل بالا و پیشرفته رسیده باشید حتما با افعال یا عبارت دو یا چند قسمتی برخورد کرده اید. گاهی ترکیب دو یا چند کلمه به صورت یک فعل یا عبارتی با معنی متفاوت ظاهر می شود که هیچ ارتباطی با معنای هر کدام از کلمات به صورت مجزا ندارد. این عبارات به اصلاح عبارات یا افعال چند قسمتی یا کالوکیشن گفته می شوند.این عبارات به قدری در زبان انگلیسی گسترده هستند که دیکشنری مخصوص به خود، دوره های آموزشی و جزوه های مخصوص به خود را دارند.دانلودها هم با ارائه یک دیکشنری معتبر و جدید از مجموعه آکسفورد سعی در جهت کمک به زبان آموزان عزیز در این زمینه دارد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه عرضه شده از دیکشنری قدرتمند و معروف Oxford Collocations را با لینک مستقیم از دانلودها دریافت کنید.

 

oxford مجموعه کامل نسخه ویرایش شده آکسفورد Oxford Collocations Dictionary 2nd Edition 2009

 

source مجموعه کامل نسخه ویرایش شده آکسفورد Oxford Collocations Dictionary 2nd Edition 2009 توضیحات: پس از دانلود فایل ISO را بر روی سی دی رایت نمایید و سپس از آن برای نصب استفاده نمایید.

password مجموعه کامل نسخه ویرایش شده آکسفورد Oxford Collocations Dictionary 2nd Edition 2009 پسورد فایل : www.downloadha.com

دانلود پارت ۱:       Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲:       Rapidshare    Direct Link

 



 

Stedman’s Medical Dictionary, 28th Edition نام منبعی معتبر و واجب برای داشتن برای متخصصان سلامتی می باشد. ویرایش بیست و هشتم از این منبع بی نظیر ، شامل ۱۰۷۰۰۰ موضوع مختلف و بیش از ۵۰۰۰ موضوع جدید افزوده شده می باشد. علاوه بر این ، این نسخه توسط مشاورانی از سراسر دنیا مطالعه و بروز شده است که این مشاوران در همه زمینه های تخصصی علمی شامل غدد درون ریز ( اندوکرینولوژی) ، گوارش (گستروانترولوژی) ، پیراپزشکی (جریاتریکس) و روماتولوژی می باشد. این نرم افزار شامل بیش از ۱۵۰۰ عکس که اکثرا به صورت رنگی می باشند هست و شامل ۴۰ صفحه تمام رنگی در مورد آناتومی می باشد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار فوق العاده بی نظیر را برای اولین بار در سایت های ایرانی از وبسایت دانلودها به صورت رایگان دریافت نمایید.

 

stedman فرهنگنامه تخصصی پزشکی با نام Stedman’s Medical Dictionary 28th Edition

 

 

دانلود پارت ۱:        Ifile     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۲:        Ifile     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۳:        Ifile     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۴:        Ifile     Rapidshare    Direct Link

دانلود پارت ۵:        Ifile     Rapidshare    Direct Link

 



نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.
قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

babylon نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon Pro 8.0.6

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon Pro v8.0.6:
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا
- بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- امکان تغییر پوسته های نرم افزار
- توانایی Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷
- و …

 

password نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon Pro 8.0.6پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon Pro 8.0.6لینک دانلود نرم افزار – 7.9 مگابایت | لینک کمکی

download نسخه جدید دیکشنری قدرتمند و محبوب Babylon Pro 8.0.6دانلود تلفظ با صدای زن | دانلود تلفظ با صدای مرد

 

دانلود لغتامه ها :
- لغتنامه انگلیسی به فارسی پیشرفته
- لغتنامه انگلیسی به فارسی ( گرافیکی )
- لغتنامه فارسی به انگلیسی
- لغتنامه سوئدی به فارسی
- لغتنامه عربی به فارسی
- لغتنامه فارسی به عربی
- لغتنامه فرانسوی به فارسی
- لغتنامه اسپانیایی به فارسی
- لغتنامه روسی به فارسی
- برای دانلود سایر لغتنامه ها به اینجا بروید

 



Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010 نام پرفروش ترین فرهنگ لغت آموزنده پیشرفته می باشد که توسط آموزنده های انگلیسی و استادانشان پیشنهاد شده و بالغ بر ۳۰ میلیون نفر از آن استفاده می کنند. این مجموعه همراه یک کتاب و یک سی دی عرضه می شود. حقیقتا یک شوق برای استفاده از این نرم افزار وجود دارد. دارای بیشترین اطلاعات آشنا با کاربر ، اطلاعات حساس و سایر اطلاعات برای آموزنده های انگلیسی از سطح ساده تا پیشرفته را دارا می باشد. این دیکشنری شامل جدیدترین لغات روز دنیا و همچنین دارای توضیحات بسیار شاد و جذب کننده می باشد. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Untitled 7 دیکشنری قدرتمند و معروف Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010

  

 

source دیکشنری قدرتمند و معروف Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010 توضیحات: پس از دانلود نرم افزار فایل iso را ابتدا با نرم افزار نرو یا سایر نرم افزارها رایت کرده وسپس بعد از نصب ، کرک را در پوشه ی نصب برنامه کپی نمایید.

password دیکشنری قدرتمند و معروف Oxford Advanced Learner’s Dictionary 8th Edition 2010پسورد فایل: www.downloadha.com

  

دانلود پارت ۱:      Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت ۲:      Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت ۳:      Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت ۴:      Rapidshare     Direct Link

 



 یکی از نرم افزارها که امروزه در میان بسیاری از کاربران استفاده می شود ، نرم افزارهای مترجم زبان و یا همان دیکشنری ها می باشند. گستردگی مطالب و اطلاعات در اینترنت که به هر زبانی در این دنیای مجازی یافت می شود باعث شده تا کاربران برای درک مفهومی بسیاری از مطالب از نرم افزارهای مترجم استفاده کنند. البته برنامه های مترجم زبان دارای کاربرد های مختلفی می باشند و بسیاری از افراد از این نرم افزارها به چشم برنامه های کمک آموزشی در امر یادگیری زبان نگاه می کنند.AuthorSoft Cute Translator نام نرم افزار ترجمه زبانی بسیار قدرتمند برای ترجمه متون و سندهای متنی در میان ۱۲ زبان رایج اروپاییست .

 

Untitled 2 ترجمه ی سریع و اسان متن به زبان های مختلف با Authorsoft Cute Translator 5.01

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Authorsoft Cute Translator 5.01 :

- پشتیبانی از ۱۲ زبان مختلف از جمله  انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، هلندی ، یونانی ، روسی ، ژاپنی ، کره ای و چینی

- توانایی خواندن متن به زبان ها و لهجه های انگلیسی آمریکایی ، انگلیسی بریتانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، اسپانیایی ، ، پرتغالی ( برزیلی ) ، هلندی ، ژاپنی و … توسط موتور تبدیل متن به گفتار
- پشتیبانی از فایلهای متنی ایمیل، ورد، و …
- پشتیبانی از فایل های PPT مختص نرم افزار MS PowerPoint

- پشتیبانی از فایل های HTML
- قابلیت ترجمه ایمیل ها و چت ها

 

password ترجمه ی سریع و اسان متن به زبان های مختلف با Authorsoft Cute Translator 5.01پسورد فایل: www.downloadha.com

download ترجمه ی سریع و اسان متن به زبان های مختلف با Authorsoft Cute Translator 5.01لینک دانلود – ۱ مگابایت | لینک کمکی

  



PC Translator نام نرم افزاری جهت ترجمه به شمار می رود اما ترجمه به صورت جمله و یا به طور ساده تر این نرم افزار یکی از کامل ترین ابزارهای جهت ترجمه متون به شمار می رود.  کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و بانک کلمات آن بسیار کامل است. زبان های نظیر انگلیسی ، اسپانیولی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و … و از همه مهم تر زبان فارسی از سوی این نرم افزار پشتیبانی کاملی به عمل می آید. در استفاده از نرم افزار می توان از راه های مختلف اقدام به ترجمه نمود. زمانی که ماوس روی متنی قرار گیرد با توجه به زبان های تعریف شده آن پاراگراف به صورت Tooltip ترجمه شده و می توان آن را مشاهده کرد. متون را می توان کپی کرده و در نرم افزار ترجمه آن را با یک کلیک ساده مشاهده نمود. متن ها در این نرم افزار قادرند به صوت تبدیل شوند ، یعنی به حرف درآیند و برای کاربر حرف بزنند ؛ پس این نرم افزار در تلفظ صحیح هم می تواند کمک زیادی نماید. سرعت کار ترجمه کردن بسیار بالاست. حتی شاید به چشم بهم زدنی هم طول نکشد که PC Translator متنی را ترجمه نماید. بعضی از لغات ممکن است برای نرم افزار ناشناخته باشند به سادگی می توان به صورت آنلاین به ترجمه آن پرداخت و اگر بازهم ترجمه ای یافت نشود می توان آن را در لیست کلمات غیرقابل درک قرار داد.

 

PC Translator ترجمه متن ها به ١٧ زبان دنيا با PC Translator 2010

 

 

password ترجمه متن ها به ١٧ زبان دنيا با PC Translator 2010  پسورد فایل: www.downloadha.com

download ترجمه متن ها به ١٧ زبان دنيا با PC Translator 2010  لینک دانلود – 168 مگابایت | لینک کمکی

 



The Oxford English Dictionary به عنوان تحولی در عرصه زبان انگلیسی در هزاره اخیر شناخته شده. این مجموعه به طور شگفت آوری شامل راهنمایی برای معانی کلمات ، تاریخچه اون ها و تلفظ اون ها هستش که حدود نیم میلیون کلمه چه در زمان حال و چه در زمان گذشته رو پشتیبانی میکنه. این مجموعه مرز حدود ۲٫۵ میلیون معنی برای کلمات رو در یک گستره ای بزرگ از منابع زبان انگلیسی شکسته است ، که شامل لغات اشعار کلاسیک تا اصطلاحات به خصوص در فیلم ها و کتاب های آشپزی و یا آموزشی می شود. این مجموعه گرانبها شامل ۳ دیکشنری از بهترین و کاربردی ترین دیکشنری های آکسفورد می باشد که نام های آن هاOxford Advanced Learner’s Dictionary 7th Edition , Concise Oxford English Dictionary (Eleventh Edition) , The Oxford English Dictionary Version.4.0.0.2 می باشد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه فوق العاده بی نظیر را به صورت رایگان و برای اولین بار در وبسایت های ایرانی ، از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

 

Oxford%20English%20Dictionary%202010%20%96%20Rare%20Collection%20of%203%20Major%20Dictionaries بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries

 

 

source بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries توضیحات: فایل های تورنت ، تا ۷روز پس از ارسال پست ، به صورت اختصاصی بر روی سرور سایت قرار دارد و سپس به صورت فایل شیرینگ انجام می شود. برای دریافت فایل های تورنت نیاز به نرم افزاری همچون uTorrent دارید.

 

download بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries Oxford Advanced Learner’s Dictionary 7th Edition:

دانلود پارت ۱:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

دانلود پارت ۲:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

دانلود پارت ۳:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

 

torrent بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

 

download بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries The Oxford English Dictionary Version.4.0.0.2:

دانلود پارت ۱:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

دانلود پارت ۲:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

دانلود پارت ۳:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

دانلود پارت ۴:        Rapidshare    Mediafire   Przeklej    Direct Link

 

torrent بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries دریافت از سرور تورنت اختصاصی دانلودها

 

download بزرگترين مجموعه ديكشنري هاي آكسفورد با نام Oxford English Dictionary 2010 – Rare Collection of 3 Major Dictionaries Concise Oxford English Dictionary (Eleventh Edition):

دانلود پارت در یک فایل زیپ:        Rapidshare    Przeklej    Direct Link

 



Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

نکته قابل توجهی که در مورد این نرم افزار می توان  گفت  ترجمه بسیار روان متون ، نسبت به   دیکشنری بابیلون  در ترجمه متن از هر زبانی به زبان دیگر به خصوص زبان شیرین فارسی است .

 

Ace Translator ترجمه روان متون با مترجم آنلاین Ace Translator 7.5.0.366

 

 

password ترجمه روان متون با مترجم آنلاین Ace Translator 7.5.0.366پسورد فایل: www.downloadha.com

download ترجمه روان متون با مترجم آنلاین Ace Translator 7.5.0.366 لینک دانلود – 1.22 مگابایت | لینک کمکی

 



این دیکشنری فوق العاده شامل بیش از ۳۰۰۰۰ کلمه ، عبارت و معانی آن ها در گستره های اقتصادی و تمرکز ویژه ای بر استفاده صحیح از زبان را دارا می باشد. این فرهنگ لغت همچنین همراه با یک CD می باشد. این مجموعه به شما کمک می کند تا برای آزمون هایی همچون BEC خود را از پیش آماده سازی نمایید و دارای یک ویژگی خاص به این صورت است که خود شما به تنهایی می توانید دروس آن را فرا بگیرید و نیازی به راهنما ندارید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به طراحی مشخص به طوری که اشخاص پر مشغله به سرعت بتوانند چیزی را که می خواهند پیدا کنند ، کلمات و عبارات به زبان ساده و به طور واضح توضیح داده شده اند ، گروه های عبارات رایج کلماتی را توصیف می کند که همیشه با هم استفاده می شوند که این کار می تواند به زبان آموزان کمک کند تا راحت تر ترکیب کلمات را تشخیص دهند و … . شما از هم اکنون می توانید این دیکشنری فوق العاده کاربردی برای اشخاص تجارت را به طور رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Oxford%20Business%20English%20Dictionary%20for%20Learners%20of%20English فرهنگ لغت براي تاجران با نام Oxford Business English Dictionary for Learners of English

 

 

password فرهنگ لغت براي تاجران با نام Oxford Business English Dictionary for Learners of Englishپسورد فایل: www.downloadha.com

download فرهنگ لغت براي تاجران با نام Oxford Business English Dictionary for Learners of English لینک دانلود – 114.6 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.
 

 

Client%20for%20Google%20Translate%20Pro%204.7.420 حرفه اي ترين ترجمه متون و كلمات با نام Client for Google Translate Pro 4.7.420

 

 

اما اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- قابلیت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب.
- پشتیبانی از زبان مختلف از جمله زبان فارسی.
- تشخیص خودکار زبان اصلی متن.
- ترجمه متن تنها با یک کلیک در عرض چند ثانیه.
- بی نیاز به سرویس گوگل.
- کیفیت مناسب متن و یا لغت ترجمه شده.
- داشتن سرعت بالا در ترجمه متون.
- قابلیت انتخاب دو زبان جهت ترجمه.
- محیط ساده از لحاظ کاربرد.
- اجرا خودکار برنامه و قرار گرفتن در Startup.
- دسترسی آسان.
- داشتن حجم بسیار کم.

 

password حرفه اي ترين ترجمه متون و كلمات با نام Client for Google Translate Pro 4.7.420پسورد فایل: www.downloadha.com

download حرفه اي ترين ترجمه متون و كلمات با نام Client for Google Translate Pro 4.7.420 لینک دانلود – 2.5 مگابایت | لینک کمکی

 



Ace Translator  نام نرم افزاری است که به راحتی  توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را  از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی  ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator 8.0 نسخه جدید مترجم قدرتمند متن Ace Translator 8.0

 

 

 

password نسخه جدید مترجم قدرتمند متن Ace Translator 8.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download نسخه جدید مترجم قدرتمند متن Ace Translator 8.0 لینک دانلود – 1.27 مگابایت | لینک کمکی

 



WordWeb نام نرم افزار دیکشنری بسیار سریع، جالب و مفیدی برای سیستم عامل ویندوز است که به خوبی قادر به نمایش تمامی معناهای یک لغت از میان دیتابیس بسیار قدرتمند خود با یک کلیک ساده بر روی کلمه مورد نظر در هر محیط و صفحه ایست و تلفظ آن با صدایی رساست! نرم افزار به گونه ای منحصر به فرد پس از یافتن و نمایش معانی کلمه مذکور و همچنین تمامی هم معنی ها ( Synonyms ) و کلمات مربوطه، آنها را به صورت لینک مانند قرار داده تا با کلیک بر روی هر یک و یا کلیک بر روی انواع انشعابات آنها با دریای بی کردان معانی جدید و مشابه و کاربردهای گوناگون لغات و اصطلاحات بیشتر آشنا شویم .این نرم افزار قدرتمند از سوی شرکت سازنده در قالب دو نسخه رایگان و حرفه ای ارائه شده است که نسخه حرفه ای قابلیت های متعدد جانبی بیشتری علاوه بر ترجمه لغات و کلمات در قیاس با نسخه رایگان دارد .

 

WordWeb Pro ديكشنري قدرتمند و سريع WordWeb Pro v6.03 Retail 2010

 

 

معرفی ویژگی ها و توانایی های دیکشنری قدرتمند WordWeb Pro v6.03 Retail 2010 :

پیدا کردن معانی لغات تنها با یک کلیک از تمامی محیط های نرم افزارهای مانند MS Word و ….

دارای صفحات Tab گونه و زبانه دار متعدد برای پیدا کردن معانی و منابع ترجمه در اینترنت مانند Wikipedia یا Wiktionary.

قابلیت Highlight کردن کلماتی که پیشتر استفاده شده یا معانی آن یافت شده است .

قابلیت Bookmark کردن کلمات مرود علاقه .

پیدا کردن تمامی کلمات مشابه یک لغت .

قابلیت ویرایش و افزودن داده های دیتابیس نرم افزار .

درست کردن کلمات غلط چاپ شده و معرفی کلمات مشابه قابل اشتاه با کلمه مذکور .

قابلیت تنظیم برای تبدیل به انگلیسی امریکایی، بریتانیایی، کانادایی، استرالیایی و حتی انگلیسی آسیایی .

توانایی های دیتابیس قدرتمند نرم افزار WordWeb Pro v6.03 Retail 2010 :

بیش از ۱۵۸ هزار کلمه اصلی قابل ترجمه به کلمات دیگر .

بیش از ۱۲۶ هزار هم معنی و Synonym .

جستجو میان بیش از ۲۶۰ هزار کلمه اشتقاق یافته و گرفته شده از یکدیگر !

بیش از ۷۰ هزار تلفظ برای کلمات به صورت متنی و صوتی .

بیش از ۴۹ هزار مثال استفاده کلمات در جمله .

و ….

 

password ديكشنري قدرتمند و سريع WordWeb Pro v6.03 Retail 2010پسورد فایل: www.downloadha.com

download ديكشنري قدرتمند و سريع WordWeb Pro v6.03 Retail 2010 لینک دانلود – 10.8 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزاری قدرتمند و بسیار کم حجم جهت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب به زبان فارسی. اکثر کسانی که در ایران زندگی می کنند و فقط به زبان مادری خود یعنی زبان فارسی مسلط هستند و با سایر زبان ها مانند انگلیسی آشنایی کمی دارند در هنگام برخورد با کلمه یا متنی به غیر زبان اصلی کشور دچار مشکل می شوند و سعی می کنند از نرم افزار های دیکشنری و سایر برنامه هایی که در این زمینه کاربرد دارند مانند بابیلون استفاده کنند.

 

Client for Google Translate ترجمه حرفه ای متون و کلمات با Client for Google Translate Pro 5.0.515 Final

 

 

اکثر دیکشنری ها محدود بوده و قابلیت ترجمه متن های طولانی را ندارند و یا متن ترجمه شده از کیفیت خوبی بر خوردار نمی باشد که این یکی از بزرگترین مشکلات این قبیل برنامه هاست. همانطور که می دانید سایت گوگل که یکی از معروف ترین و قویترین موتورهای جستجو گر تحت وب می باشد در یکی از بخش های متنوع خود قسمتی را مخصوص ترجمه وب سایت ها قرار داده که اخیرآ زبان فارسی را نیز به لیست زبان های آن اضافه نموده از همین رو کاربران ایرانی با رفتن به آدرس www.Translate.Google.com و انجام تنظیمات مربوطه قادراند تا سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنند.
از آنجا که دانلودها همیشه در فکر رفاه حال کاربران خود بوده است امروز نرم افزار قدرتمند Client for Google Translate را به شما معرفی می کند که به کاربران اینترنتی این امکان را می دهد بدون رفتن به سایت گوگل و انتظار مدت زمان طولانی جهت ترجمه به راحتی و تنها با یک کلیک ساده لغت ، متن های طولانی و حتی صفحات وب سایت ها را نیز به زبان فارسی و یا سایر زبان ها با بهترین کیفیت ترجمه کنند.
شما با کمک این نرم افزار بسیار قوی و کاربردی فقط کافیست زبانی را که باید متن ترجمه شود انتخاب کنید چون خود نرم افزار به صورت اتوماتیک زبان اصلی متن را تشخیص می دهد و دیگر نیازی نیست که حتمآ کاربر بداند زبان اصلی متن مورد نظر خود مربوط به چه کشوری است. می توان به جرات گفت که Translate Client یک دیکشنری کامل در تمامی زمینه ها بوده و از نظر ترجمه به خصوص متون بی رغیب می باشد.
طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان می باشد به طوری که شما فقط کافیست کل متن و یا قسمتی از آن را در صفحه اینترنتی و یا کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس آیکون کوچکی در کنار متن مورد نظر ظاهر می شود که پس کلیک بر روی آن کل متن منتخب به زبان فارسی یا هر زبانی که شما در تنظیمات اصلی برنامه قرار داده اید ترجمه می شود علاوه بر این شما می توانید با اجرای نرم افزار و کپی متن مورد نظر خود در قسمت ورودی برنامه و انتخاب زبان ترجمه، با کلیک بر روی گزینه Translate کل متن مورد نظر خود را در عرض چند ثانیه به زبانی که انتخاب نموده اید ترجمه کنید.
این دیکشنری با داشتن حجم بسیار کم و محیط ساده از هر لحاظ مناسب کسانی می باشد که اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
- قابلیت ترجمه لغت ، متون و صفحات وب.
- پشتیبانی از زبان مختلف از جمله زبان فارسی.
- تشخیص خودکار زبان اصلی متن.
- ترجمه متن تنها با یک کلیک در عرض چند ثانیه.
- بی نیاز به سرویس گوگل.
- کیفیت مناسب متن و یا لغت ترجمه شده.
- داشتن سرعت بالا در ترجمه متون.
- قابلیت انتخاب دو زبان جهت ترجمه.
- محیط ساده از لحاظ کاربرد.
- اجرا خودکار برنامه و قرار گرفتن در Startup.
- دسترسی آسان.
- داشتن حجم بسیار کم.

 

password ترجمه حرفه ای متون و کلمات با Client for Google Translate Pro 5.0.515 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download ترجمه حرفه ای متون و کلمات با Client for Google Translate Pro 5.0.515 Final لینک دانلود – 3.8 مگابایت | لینک کمکی

 



Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Final

 

 

 

password نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Final لینک دانلود – 1.3 مگابایت | لینک کمکی

 



New Grammar Time نام مرجعی گرامری می باشد که برای دانش آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی آماده شده و دارای ۵ سطح متفاوت می باشد. سطح های پایین این کتاب به عنوان مثال سطح شماره ۲ ، پس از اینکه هر درس را به طور ساده و قابل فهم بیان می کند ، به تمریناتی برای کاربرد این گرامر ها به طور زبانی و در مکالمه می پردازد که به دانش آموزان اجازه می دهد تا بتوانند کاربرد زبان را در زندگی خود به نحو هرچه بهتر درک کنند. شما می توانید مجموعه ی این کتاب ها را به عنوان مرجع راهنما ، در هر سطحی که می باشید استفاده کنید. کتاب معلم که در این مجموعه موجود می باشد ، برای معلم های زبان انگلیسی بسیار کاربرد دارد و به آن ها می آموزد تا چگونه مفاهیم موجود در این کتاب را به دانش آموزان منتقل کنند. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

grammer time آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series

 

 

caution آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download آموزش زبان برای کودکان با Longman   New Grammar Time Series دانلود به صورت پارت های ۲۰۰ مگابایتی:

دانلود پارت ۱:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

دانلود پارت ۲:             Rapidshare    Mediafire    Direct Link

 



دیکشنری چستا ، لغت نامه جدیدی است که کاملا به زبان فارسی می باشد.این دیکشنری دایره لغات آن به بیش از ١٠٠٠٠٠ می رسد.شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه می توانید لغت های انگلیسی را به فارسی و بلعکس ترجمه کنید.هم چنین این نرم افزار پرتابل می باشد یعنی به وسیله آن می توانید بدون نیاز به نصب از آن استفاده کنید و آن را به راحتی انتقال دهید.سایت دانلودها ، امیدوار است شما عزیزان با استفاده از این لغت نامه فارسی لذت ببرید.

 

chista ديكشنري انگليسي   فارسي چيستا قابل حمل

 

 

password ديكشنري انگليسي   فارسي چيستا قابل حملپسورد فایل: www.downloadha.com

download ديكشنري انگليسي   فارسي چيستا قابل حمل لینک دانلود – 5.1 مگابایت | لینک کمکی

 



Ace Translator نام نرم افزاری است که به راحتی توانایی ترجمه ی متن های طولانی و لغات را از هر زبانی که هستند ، به زبان فارسی و یا ۵۳ زبان خارجی دیگر را دارد. با داشتن این نرم افزار فرهنگ لغت دیگر نیازی ندارید که به سایت های ترجمه ی آنلاین مراجعه نمایید ؛ زیرا به طور مستقیم از کامپیوتر خود می توانید متون مورد نظر خود را ترجمه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است تا صفحات وب سایت هایی را که در فایل Html ذخیره شده اند را اجرا کند و سپس ترجمه ی کلمات و متنهای موجود در آن را در اختیارتان قرار دهد. کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده کافیست در هنگام استفاده از آن به اینترنت متصل شوید و سپس متن مورد نظر خود را با Copy و Paste وارد کادر اول نرم افزار کنید و بعد از آن زبانی را که می خواهید متن ترجمه شود را انتخاب کنید و بر روی گزینه ی ترجمه کلیک کنید که پس از چند ثانیه نرم افزار ترجمه ی کامل متن را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید آن را به کمک نرم افزار بر روی کاغذ چاپ و یا در یک فایل متنی ذخیره کنید. علاوه بر این نرم افزار مجهز به تمامی امکانات نوشتاری مانند: Copy, Cut, Paste, Undo, Clear, Print, Save می باشد که می توانید برای انجام سریعتر مراحل ترجمه از آنها استفاده کنید.

 

Ace Translator نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Final

 

 

 

password نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download نرم افزار مترجم قدرتمند متن ها Ace Translator 8.3.1.502 Final لینک دانلود – 1.3 مگابایت | لینک کمکی

 



صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

دانلود
بزرگترين وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

توجه توجه سلام شک نکنید که از این وبلاگ لذت می برید. حال کنید و هر چی می خوای دانلود کن لطفا هم داخل مطالب و هم داخل نظرات سمت راست وبلاگ نظر بدهبد. می خواهم نظرتان رابدانم هر چیز هم که می خواهید بگویید تا برایتان بزارم. کسانی که فکر می کنند که این برنامه ها از سایت های دیگر مانند دانلود برداشته شده است درست است و بعضی ها برای خود این سایت است ولی بهتر است که از این استفاده کنید تا دانلود ها چون دانلود ها به علت مطالب قدیمیومطالب بسیار زیاد و مطالب زیاد وصفحات زیاد برای گشتن در ان وقت می خواهد ولی در این وبلاگ از مطالب مفید دانلود ها وخود وبلاگ پویان دانلود استفاده می شود و مطالبی را که می خواهید به راحتی پیدا می کنید و پپویان دانلود امکانات زیادی هم دارد و از دانلود ه بزرگ تر است و چیز هایی در این وبلاگ وجود دارد و در دانلود ها نیست پس وقت خود را تلف نکنید که به وبلاگ های دیگر بروید در همین وبلاگ هر چه بخواهید است اگر نبود گزارش دهید تا اضافه شود و اگر لینکی هم خراب بود که کم پیش می اید به ما خبر دهید تا درست کنیم البته برای مطالب معمولا حد اقل 2 لینک یا بیش تر است بغیر از تعداد کمی به علت زیاد بودن حجم ان ها. حال از وبلاگ دیدن کنید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس pooyandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر

دوباره به ماسر بزنید وبلاگ ما







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2090
بازدید دیروز : 1501
بازدید هفته : 5477
بازدید ماه : 5356
بازدید کل : 336824
تعداد مطالب : 652
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


JavaScript Codes :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت






آگهی بهترین وبلاگ

���ی ���ی�� �� ���ǐ ���� ��ی� ���یی�
قالب قالب وبلاگ
جایزه تبدیل وبلاگ به سایت Sponsered by وبلاگ

Flash banner maker online Flash banner maker online Make your flash banner free online